Jumaat, 29 Julai 2011

Mohd Ashraf Hafiz Bin Abdul Aziz @ Aleesha Farhana telah kembali ke rahmatullah

Aleesha Farhana @ Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz yang telah mengemparkan tanahair untuk menukar jantinanya kepada wanita telah pun meninggal dunia ketika dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Nur Zahirah, di Kuala Terengganu, 5 pagi tadi.
          Beliau dimasukkan ke hospital itu jam3 pagi semalam setelah diserang sakit jantung dan tekanan darah rendah .Bapanya, Abdul Aziz Ahmad, 60, ketika dihubungi berkata jenazah anaknya itu dijangka dikebumikan selepas solat Zohor.
         Bapanya masih menunggu kepulangan anggota keluarga yang lain untuk membincangkan di mana jenazah allahyarham akan dikebumikan.
           Sekali lagi kontroversi melanda Aleesha Farhana @ Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz apabila telah dimasukkan ke ICU Hospital Sultanah Nur Zahirah setelah diserang sakit jantung dan tekanan darah rendah pada 3 pagi jumaat 29 Julai 2011.Kemungkinan besar punca Aleesha Farhana @ Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz diserang sakit jantung dan tekanan darah rendah adalah tekanan perasaan yang dihadapinya..
          Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah buat dirinya dan semoga rohnya ditempatkan bersama-sama dgn orang-orang yang beriman. Janganlah kita menilai beliau dari luaran.sahaja..kita tak berhak untuk menentukan dosa pahala seseorang...tapi sebagai saudara sesama islam doakanlah yang terbaik buat rohnya...Amin....
  







Tiada ulasan:

Catat Ulasan