Ahad, 24 Julai 2011

Majlis Perasmian Kiosk Melaka Hari Ini cwg. ke 2 Zulja Dhami Enterprise


kompang dipalu

YB Datuk Hassan Bin Rahman

Alamak tak nampak la pulak cik Zul ambil replika kunci

ni la kiosk ku

Acara memotong reben...
Syukur Alhamdulillah... Kiosk Melaka Hari Ini selamat dirasmikan pada 07 julai 2011 oleh YB Datuk Hj Ghazale Adun Serkam dan YB Datuk Hassan Rahman Adun Sg Rambai merangkap Pengerusi dan Naib Pengerusi MHI. Syukur aku panjatkan kepada Allah SWT kerana memurahkan rezeki aku dan keluarga .Dalam kekusutan aku memikirkan kenaikan harga sewa kedai aku yg pertama... mencari jalan penyelesaian tiba-tiba aku ditawarkan kiosk yg menjadi rebutan penduduk kampung ku... Mula-mula takut juga untuk aku terima ...boleh ke aku menguruskan satu lagi kedai... atas sekongan dan semangat yang diberikan suami aku terima juga... InsyaAllah kalau tiada aral melintang kedai tu akan dibuka selepas menyambut Aidilfitri nanti. Aku bersyukur kepada Allah diberikan rezeki ini dan aku akan bersungguh-sungguh memajukan perniagaan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan